Op 7 en 8 juni 2024 vinden de jaarlijkse Ouder-/Kind-wedstrijden plaats, de feestelijke afsluiter van het seizoen voor alle jeugdteams.

Inschrijven voor de Ouder-/Kind-wedstrijden kan vanaf zaterdag 13 april
Vanaf zaterdag 13 april hangt het inschrijfformulier voor de Ouder-/Kind-wedstrijden in de bestuurskamer. Hierop kan voor ieder team een veld gereserveerd worden waarop de ouders tegen de kinderen kunnen voetballen.
Leiders kunnen het team inschrijven voor één van de twee dagen. Let op: de velden zijn per leeftijdsgroep zijn ingedeeld; dit in verband met de grootte van de velden en de beschikbare doeltjes. Vul dus alsjeblieft alleen de juiste kolommen in!

Inschrijven voor de barbecue kan via deze site tot en met 1 juni
Op beide wedstrijddagen is het mogelijk om na de wedstrijd van de barbecue gebruik te maken. We hebben de volgende mogelijkheden :

• Volwassen BBQ (4 stukken vlees) - € 15,00
  • Volwassen BBQ (4 stukken vlees) Halal - € 15,00
  • 1/2 BBQ (2 stukken vlees) -  € 8,00
  • Kindermenu: friet + snack - € 4,50

Opgeven voor de barbecue kan alleen door de leider van het team, tot en met zaterdag 1 juni via onderstaand formulier. Individuele opgaven zijn niet mogelijk, de leiders dienen dus binnen hun team te inventariseren wie er meespeelt en mee-eet. Ouders, spelers en broertjes en zusjes kunnen allemaal meedoen en mee-eten.

Leiders kunnen op de dag dat het team gaat voetballen de barbecue afrekenen voor het hele team. De leiders ontvangt dan bonnen waarmee het eten kan worden afgehaald. Zoals voor alle betalingen in ons paviljoen kan ook de barbecue alleen per PIN betaald worden!

Voor vragen, mail naar activiteiten@rksvsarto.nl.

Graag tot ziens op 7 of 8 juni.

Let op: via dit formulier kun je dus alleen inschrijven voor de barbecue. Je dient via de intekenlijst die in de bestuurskamer hangt een veld te reserveren.