Bordsponsor: Een bordsponsor heeft een bestickerd bord langs het hoofdveld van Sarto hangen, dat wekelijks door heel veel mensen gezien wordt. De kosten hiervan bedragen € 350,-  per jaar, met een contractperiode van 3 jaar. De aanmaakkosten van het bord bedragen € 85,-.
Voor de sticker hebben wij een bestand nodig op het formaat 365x57 (1 op 10) van het bord in PDF.

Reclamecarrousel: Onderaan de  2 televisieschermen in het paviljoen, waar de prijslijsten op getoond worden, loopt een reclamecarrousel waarin uw logo getoond kan worden. De kosten die hieraan verbonden zijn bedragen € 300,- per jaar, met (eveneens) een contractperiode van 3 jaar.

Club van 100: Iedereen kan lid worden van de Club van 100, ongeacht het feit of je lid bent van Sarto of niet... Voor het lidmaatschap van deze Club van 100 betaal je jaarlijks € 50,- contributie. We willen graag een langdurige relatie opbouwen en onderhouden en gaan daarom, officieus, een lidmaatschap aan voor een onbepaalde periode, welke jaarlijks stilzwijgend wordt verlengd.

De opbrengst uit deze contributiebetalingen wordt jaarlijks aan één of meerdere doelen binnen Sarto besteed. Welke? Dat bepalen de Club van 100-leden zelf. Zo is de laatste jaren geïnvesteerd in de aankleding van het paviljoen, het zonnescherm en de sponsoring van het terrasmeubilair.

Bij wijze van dank wordt je naam getoond op het bord dat een prominente plaats heeft in het paviljoen.

Sponsoring koffiebekers: Er bestaat de mogelijkheid tot het laten afdrukken van uw bedrijfslogo/-naam op onze koffiebekers. Stuur voor meer informatie hierover een mail aan sponsorcommissie@rksvsarto.nl.