Sarto-voetbalquiz op 31 januari 2025

De Sarto-voetbalquiz komt er weer aan. Op 31 januari is het zo ver!

Quizkoorts!
Langzaamaan worden de avonden langer en stijgt de quizkoorts. Goed nieuws… ook dit seizoen is er weer een prachtige voetbalquiz in ons paviljoen en wel op 31 januari 2025!

Er komt weer van alles aan bod. Uiteraard het afgelopen EK, een dubbele alfabetronde, een tafelronde en de ook de top-20 zal niet ontbreken. Stuk voor stuk ingrediënten voor een mooie voetbalavond.

Er wordt weer gespeeld in teams van 4 personen. De organisatie zou het ontzettend leuk vinden als alle deelnemers in een voetbalshirt komen. Degene met het mooiste shirt verdient alvast extra punten voor zijn team die avond. Graag bij het opgeven de namen en mailadressen van alle teameden doorgeven en een originele teamnaam verzinnen. Aanmelden kan via dit formulier.

Let op: je deelname is pas definitief wanneer je het deelnamegeld (€ 20,-) hebt overgemaakt op rekeningnummer NL79INGB0001103137 o.v.v. Sarto-quiz en je teamnaam.

We beginnen om 19:00 uur met de eerste vraag, inloop vanaf 18:30 uur.