Roland Schuermans nieuwe trainer Sarto

Roland Schuermans is met ingang van 1 augustus 2024 de nieuwe hoofdtrainer van Sarto.

Roland (rechts op de foto, naast bestuurslid voetbaltechnische zaken Tim van Bladel) is nu nog trainer van RKSV Nemelaer uit Haaren, was eerder trainer bij Oirschot Vooruit, EFC en Nivo Sparta en heeft in het verleden grote successen behaald bij vv Dongen. Roland volgt Dennis Dekkers op die aan het einde van dit seizoen Sarto verlaat.

Met Roland Schuermans kiest Sarto voor een ervaren hoofdtrainer die met zowel het eerste elftal als de versterking vanuit het tweede elftal en de jeugdopleiding aan de slag gaat. De ambitie is en blijft om met Sarto, met zo veel mogelijk bij Sarto opgeleide spelers, op een zo hoog mogelijk niveau te spelen.

We heten Roland van harte welkom bij onze mooie club en wensen hem veel succes toe.