Resultaat Verenigkrachtscan

Aan de slag om onze vereniging krachtig te houden.

Eind vorig seizoen hebben we alle Sartoleden gevraagd een vragenlijst in te vullen als onderdeel van de Verenigkrachtscan die werd uitgevoerd door adviesbureau Back2Basics. We hebben, via de KNVB, Back2Basics gevraagd ons te helpen om verbeterpunten in onze vereniging te vinden en de vraagstukken voor de toekomst waar we als vereniging mee aan de slag willen of moeten te benoemen.

Ruim 200 (ouders/vertegenwoordigers van) leden hebben de vragenlijst ingevuld, waarvoor onze hartelijke dank. Back2Basics heeft in september een vuistdik rapport opgeleverd waar we als Sarto mee aan de slag kunnen.

Mede dankzij de Verenigkrachtscan hebben we diverse thema’s en onderwerpen vastgesteld waar we mee aan de slag kunnen om Sarto als vereniging krachtig te houden en wellicht nog krachtiger te maken. De aankomende periode gaan we de resultaten van de scan en onze eigen waarnemingen omzetten in acties en taken voor verschillende commissies en andere groepen binnen Sarto.