Intersport Twinsport, de nieuwe kledingleverancier voor Sarto

Met ingang van 1 juli 2023 is Intersport Twinsport de nieuwe kledingleverancier van Sarto.

Vanaf die datum kunnen leden van Sarto hun Sartokleding en -accessoires enkel nog aanschaffen bij Intersport Twinsport, dit voor een periode van 6 jaar.

Intersport Twinsport heeft in Tilburg een winkel op het volgende adres: Pieter Vreedeplein 157. Sartokleding aanschaffen via de webshop blijft uiteraard mogelijk. Daarnaast komt er een speciale club app waarin Intersport Twinsport regelmatig interessante acties zal plaatsen. Meer informatie over de app volgt spoedig.

Sartoleden krijgen, ongeacht het kanaal (winkel, webshop, app) dat ze gebruiken, 20% korting op de advies verkoopprijzen van de clubcollectie van Sarto.

Heeft een team een tenuesponsor gevonden, neem dan contact op met de sponsorcommissie om de sponsoruiting op de juiste manier op de tenues afgedrukt te krijgen.

Sarto blijft bij Hummel als kledingmerk, dat verandert niet. We willen alle leden er wel op wijzen dat Hummel binnenkort kleine wijzigingen in de tenuelijn gaat aanbrengen. Mocht u de aankoop van een nieuw tenue (of onderdelen daarvan) overwegen, dan is het wellicht raadzaam om daar even op te wachten.