Dankwoord van de voorzitter (a.i.)

Aan het eind van het seizoen 2023/2024 en na bijna 100 dagen voorzitterschap van Sarto, lijkt het me een mooi moment om jullie allemaal te bedanken.

Bedanken?
Ja, bedanken.
En waarvoor dan wel?

Nou, eerst en vooral veel dank aan al die vrijwilligers die ervoor gezorgd hebben dat we terug kunnen kijken op een succesvol seizoen. Succesvol daar waar het gaat om de vele, vele wedstrijden, trainingen, clubavonden, toernooien, resultaten, activiteiten, bardiensten, beheer materialen, beheer kleding, bezetting wedstrijdsecretariaat, inzet scheidsrechters, onderhoud, bezetting paviljoen, etc. etc. etc. (feitelijkteveelomoptenoemenzonderiemandtevergeten)
Zonder jou/jullie als vrijwilliger(s) was dat nooit gelukt: Hulde!

Ook sponsoren en leden van de Club van 100 bedankt voor hun (financiële) bijdrage.

Daarnaast dank voor het enthousiasme dat ik tegen ben gekomen in al die gesprekken die ik tot nu toe heb mogen voeren in mijn rol als voorzitter (a.i., aangezien de ALV pas in november plaatsvindt) vanaf medio maart.
Ik ben werkelijk blij verrast door de betrokkenheid en de trots die ik in al die ontmoetingen heb mogen ervaren.

Dat smaakt naar meer. Dus kijk ik nu al uit naar het volgende seizoen.
Maar voor nu, eerst genieten van een hele fijne welverdiende vakantie allemaal.
Op naar nieuwe mooie ontmoetingen.

Groet, Robb Udo
Voorzitter (a.i.) RKSV sarto