De Sarto-informatiebrochure

Het handige naslagwerk met alle informatie over Sarto.

We horen regelmatig van nieuwe leden (en hun ouders/verzorgers, partners of andere betrokken familieleden) dat het soms lastig is om het reilen en zeilen bij Sarto te doorgronden. Nieuwe leden weten niet altijd waar ze met hun vraag terecht kunnen of hoe sommige zaken bij Sarto georganiseerd zijn.

Om daar op in te spelen hebben we de Sarto-informatiebrochure uitgebracht. Een handige gids met alle basisinformatie over Sarto en met links naar de plekken op de website waar je de bijbehorende actuele gegevens kunt vinden. We gaan in de toekomst alle nieuwe leden een exemplaar van deze brochure geven (digitaal of op papier, kan beiden) om ze zo gemakkelijker hun weg te laten vinden binnen onze mooie vereniging.

Met dit nieuwsbericht willen we alle bestaande leden van Sarto met de brochure laten kennismaken. Want wellicht staat er iets in de brochure dat je nog niet wist, of heb je in de toekomst bepaalde informatie nodig maar weet je even niet waar je daarvoor moet zijn. Dan is het goed om te weten dat deze gids bestaat en waar je hem kunt vinden.

Er bestaat een downloadbaar (PDF) exemplaar en een online inkijkexemplaar van de brochure. Beiden zijn te allen tijde terug te vinden bij de nuttige documenten en links op de site.

Leuk of interessant artikel? Deel het via social media of mail!