Mocht u, rondom wedstrijden of andere activiteiten waarbij Sarto-teams of -personen betrokken zijn, geconfronteerd worden met zaken die volgens u niet stroken met de normen en waarden van Sarto (link), dan verzoeken wij u dit te melden via onderstaand meldingsformulier. Dit formulier is te gebruiken door leden en betrokkenen van Sarto maar ook van andere verenigingen.

Kies bestand...

De commissie Sportiviteit & respect van Sarto neemt uw melding in behandeling. Zodra zij uw melding gelezen hebben, ontvangt u hiervan een bevestiging. Vervolgens zullen alle betrokken partijen benaderd worden voor een verklaring. Zodra alles duidelijk is zal een lid van de commissie Sportiviteit & Respect contact met u opnemen en u voorzien van feedback.

Bekijk het stroomschema dat aangeeft hoe de commissie Sportiviteit & Respect met uw melding zal omgaan. Waar nodig zal ook de vertrouwenscontactpersoon van Sarto worden ingeschakeld.

Voor vragen mail naar sportiviteit@rksvsarto.nl.