Wildvoetballen op het Sarto-terrein is niet meer mogelijk

Het betreden van het afgesloten Sarto-terrein is strafbaar.

Tot voor kort werd er op het Sarto-complex aan de Gilzerbaan vaak illegaal een balletje getrapt buiten de normale trainings- en wedstrijd-tijden. Als de poort van het Sarto-terrein gesloten was kwamen de (wild)voetballers hiertoe via het bos van onze buren het terrein op.

Omdat de buren veel overlast ondervonden van de voetballende jeugd en er regelmatig vernielingen op hun terrein werden aangericht, hebben zij besloten om het bos af te zetten met een 2 meter hoog hek. Het is nu dus niet meer mogelijk om via het bos op het Sarto-terrein te komen.

Het gevolg is dat wildvoetballen op het Sarto-complex niet langer mogelijk is. Buiten de normale openingstijden (trainingen, wedstrijden en andere Sarto-evenementen) is het niet langer toegestaan om zich op het Sarto-terrein te bevinden. Kort gezegd: is de poort gesloten, dan mag je er niet in! Betreed je desondanks het terrein dan is dat strafbaar.