Voorkom kleedkamer-vandalisme

We krijgen helaas in toenemende mate meldingen van andere clubs dat onze teams de kleedkamers na een uitwedstrijd op onbehoorlijke wijze achterlaten.

Het is vaak schokkend om te zien wat wij aan foto's en filmpjes binnenkrijgen: vloeren vol afval, muren vol modder, beschadigingen aan plafonds, prullenbakken en dergelijke...

Het mag duidelijk zijn dat wij als club niet graag geconfronteerd worden met dit soort beelden. Deze passen niet bij de normen en waarden die wij als Sarto willen hanteren.

Om dit soort kleedkamer-vandalisme zoveel mogelijk te voorkomen willen wij alle leiders er nogmaals op wijzen dat van hen wordt verwacht in de kleedkamer aanwezig te zijn en/of bij vertrek nog een laatste controle uit te voeren op hoe de kleedkamer wordt achtergelaten. Hiermee bereiken we twee doelen: ten eerste biedt dit de spelers geen ruimte tot het aanbrengen van schade en ten tweede als wij niet degene zijn geweest die de schade hebben aangericht is dit ook makkelijker te bewijzen.

Alvast bedankt voor jullie begrip en bijdrage in deze.

Update 18-02-2022: gisteravond is in één van onze eigen kleedkamers het plafond na een training ook toegetakeld. Dit is ontoelaatbaar gedrag! We proberen te achterhalen wie hier verantwoordelijk voor zijn. Duidelijk mag zijn dat we dit absoluut niet kunnen tolereren.