Kaboutervoetbal bij Sarto

Op woensdagmiddag, van 15:00 tot 16:00 uur, vindt bij Sarto de kaboutertraining plaats. De kabouters trainen aan de hand van diverse spelvormen en eindigen altijd met een partijvorm. De trainingen staan onder begeleiding van een aantal enthousiaste vrijwilligers en trainers. Tijdens dit uur staat spelplezier en kennis leren maken met voetbal centraal!

Na vier trainingen heeft de trainer van Sarto een goed beeld of een kabouter het naar zijn of haar zin heeft en voldoende meedoet met de spelvormen. Indien dit helaas niet het geval is, dan gaan de begeleiders in overleg met de ouders over het vervolg.

Instroom bij de kabouters vindt plaats op basis van kalenderjaar.
Voorbeeld: In het seizoen 2024-2025 (dat loopt van augustus tot en met mei) mogen kinderen geboren in 2019 deelnemen aan kaboutervoetbal. Kinderen geboren in 2020 starten in het seizoen 2025-2026 (na de zomervakantie van 2025 dus). En zo verder. Na een jaar kabouters worden de kinderen ingedeeld in een JO7-team en gaan ze naast trainen ook wedstrijden spelen op zaterdag.

Inschrijven kan via het aanmeldformulier, graag hierbij vermelden dat het om het kaboutervoetbal gaat.

De contributie voor een heel seizoen kaboutervoetbal (ongeveer 20 trainingen) bedraagt € 40,-. Eenmalig wordt € 35,- aan inschrijfgeld in rekening gebracht in de maand van inschrijving.

Voor verdere vragen kun je terecht bij de coördinator van de kabouters. Deze functie is op dit moment vacant. Mail voorlopig naar: ledenadministratie@rksvsarto.nl.