Spaar mee met het Intersport Club programma!

Hoe kun je sparen?
Om te sparen heb je geen plastic pasje meer nodig, maar de Intersport Club app. Om maximaal te kunnen profiteren van alle voordelen is het van belang dat je de Intersport Club app download. Deze app is gratis te downloaden in de Google Play store en de App store.

Hoe kun je inloggen?
Als je al een klantenkaart van Intersport Twinsport hebt, dan kun je inloggen met jouw e-mailadres. Als wachtwoord kun je jouw klantnummer gebruiken, deze staat achterop de klantenpas. Wij adviseren om het wachtwoord vervolgens direct te aan te passen naar een veilig wachtwoord.

Ben je nog niet bekend bij Intersport Twinsport of wil je graag een nieuw profiel aanmaken? Volg dan dit stappenplan. Het wachtwoord om lid te worden van de Sarto-groep binnen de app is SARTO.

Wat zijn je voordelen?

• Je spaart 2,5% op al je aankopen (zie de clubvoorwaarden)
  • Je spaart daarbovenop nog 2,5% op al je aankopen voor Sarto
  • Je krijgt exclusieve acties en aanbiedingen aangeboden