Robb Udo nieuwe voorzitter Sarto

En wie is Robb Udo dan wel en waarom schrijft ie z’n naam met 2 bb’s?

Nou, ik ga hier een tipje van mijn sluier oplichten (in steekwoorden):

Ras-Tilburger --- van 4-5-1965 --- opgegroeid in de Gerard de Bondtstraat en van daaruit gaan voetballen bij TSV Longa --- een enkele keer in Longa-3 gespeeld maar vooral in Longa-5 --- geblesseerd geraakt en geprobeerd terug te komen --- niet gelukt ---overigens…mijn laatste wedstrijd bij Sarto gespeeld (naast de boerderij achterin) ---getrouwd met Yvonne (zij heeft een tijdje op donderdagavond achter de Sarto-bar gestaan) --- 3 kinderen: Pien (zij heeft geruime tijd achter de Sarto-bar gestaan, bijna-moeder/samen met bijna-vader Bart Brok), Saar (zij voetbalt al 17 jaar bij Sarto) en Noud (hij voetbalt al 15 jaar bij Sarto) --- dagelijks werk: directeur van basisschool de Coppele en SBO Mozaik (Oisterwijk) --- was op zoek naar een interessante vrijwilligersfunctie --- gesnuffeld aan de stichting Tilburgse Taol --- uitgesnuffeld --- vacature voorzitter Sarto werd maar niet ingevuld --- hoe kan dat nou? --- bij deze club, met deze populatie? --- hield me meer en meer bezig --- ist iets voor mij? --- gebeld met Dennis Gamers (mooi gesprek / ik werd enthousiast) --- gesproken met Rob Keulemans (ook al een mooi gesprek / ik bleef enthousiast) --- gesproken met delegatie bestuur (mooi gesprek / ik kwam heel blij thuis) --- witte rook --- en nu is het zover --- kennismaken, vooral kennismaken --- ik kom al 17 jaar op Sarto, herken veel, maar kennen is iets anders --- geef me ff de tijd --- spreek me gerust aan --- ik kijk er naar uit om voor deze mooiste club van Tilburg aan de slag te gaan --- graag tot snel!

O ja, die 2 bb’s --- komt gewoon van Robbie en het leek Yvonne en mij wel leuk om die 2 bb’s op onze ‘trouwkaart’ te gebruiken destijds.