Voetballen op een gesloten complex

Leden van Sarto kunnen trainen en wedstrijden spelen op daarvoor geplande tijden. Buiten die tijden is het Sarto-complex gesloten.

We weten dat er soms leden (en zeker ook niet-leden) via de bossen naast het complex het Sarto-terrein betreden om daar een balletje te trappen wanneer het complex gesloten is. Formeel is dit niet toegestaan.

Sarto zal buiten de openingstijden niet actief controleren op het illegaal betreden van het Sarto-complex. Maar let op, de politie doet dat wel! Onlangs zijn enkele jeugdleden van Sarto door de politie van het Sarto-complex verwijderd, is er contact opgenomen met hun ouders en is ook bureau Halt ingeschakeld voor deze jongemannen.

Denk er goed over na of je, wanneer je een potje wilt voetballen, daarvoor per se op een afgesloten terrein moet zijn.